Uitslagen zeskamp!

Zaterdag  31 oktober organiseerde SV Atalanta Maasbracht voor het eerst een zeskamp. Deze zeskamp was speciaal bedoeld voor de jongens en meisjes van groep 3-4 en groep 5-6.

In totaal streden 12 teams om de felbegeerde medailles. De 72 deelnemende jongens en meisjes zorgen voor een groot feest in de Andreashal te Maasbracht. We waren aangenaam verrast door het enthousiasme en het sportieve element van onze deelnemers. Sommige teams maakten er een echte happening van. Zo was het erg leuk om te zien dat er teams bij waren die een echt team tenue hadden gemaakt. Ook voor ons als organiserende vereniging was het best een spannende dag. We waren dan ook erg benieuwd naar de reactie van de kinderen op deze dag met leuke spellen. We hebben deze dag veel geleerd en ervaring opgedaan voor een eventuele volgende zeskamp volgend jaar.

We willen ook graag de Maasbrachter middenstand bedanken. Door de vele kleine bijdragen van de winkeliers konden wij deze dag organiseren. Verder een dankwoord aan onze hoofdsponsors van deze dag, Rabobank en Vindiq Office.
Verder wil ik namens Atalanta alle leden en vrijwilligers bedanken die mee hebben geholpen deze dag tot een succes te maken.

De winnaars van groep 3-4:
Team De Blonde Bliksem met Lianne Dorn, Gwen van der Vorst, Anouk Meassen, Laurien Levels, Julia Gootzen en Jamie Cox.
De winnaar van groep 5-6:
Team De Koekwouzen met Tygo Tullemans, Aart Reuten, Tuur Henckens, Luuk Kosterm Bart Gootzen en Niels Janssen

We bedanken tot slot alle deelnemers voor hun enthousiasme en inzet.

Voor de foto’s die gemaakt zijn deze dag kunt u op onderstaande link klikken.