S.V. Atalanta haalt mooie resultaten op LK springwedstrijden!

Zondag 7 november jl. was S.V. Atalanta weer van de partij bij de Limburgse kampioenschappen springwedstrijden.
Tijdens deze wedstrijd kon Atalanta voor het eerst de nieuwe gesponsorde trainingspakken showen! Dit zag er natuurlijk erg goed uit.

De springwedstrijden waren dit jaar in Kerkrade waar wij al vroeg aanwezig waren met onze eerste 2 groepen. De eerste 2 groepen waren de oudste recreatie groep en de kleinste selectie groep. Het was voor het eerst dat beiden groepen op wedstrijd gingen en dus nogal spannend. De selectie groep hoefde niet lang te wachten tot ze in actie mochten komen. De groep begon op vloer en zetten daar een hele mooie lange mat oefening neer die beloond werd met een 3de plaats. Daarna mochten ze hun oefening op de trampoline laten zien, ook deze oefening ging heel erg goed en ze werden 2de. Na lang wachten mocht de recreatie groep hun oefening laten zien op de lange mat en trampoline. Een beetje zenuwachtig presenteerden ze zich aan de jury en begonnen ze aan de oefening. Hier zetten ze een mooie oefening neer. Toen ze klaar waren konden ze gelijk door naar trampoline om daar hun oefening te tonen aan de jury. Dit ging heel erg goed zonder foutjes, de groep won op allebei de onderdelen een gouden medaille!

’s Middags was het de beurt aan de middelste en oudste selectie groep. De middelste selectie hoefde niet lang te wachten en konden starten op de tumbling baan. Toch wel een beetje zenuwachtig begonnen ze aan de oefenen. Deze verliep goed zonder grote fouten en de dames werden beloond met een eerste plaats! Daarna konden ze starten op trampoline, dit ging niet helemaal vlekkeloos en helaas landen ze hier net naast het podium. Als laatst was het de beurt aan de oudste selectie groep die ook begonnen om de tumbling baan. Ondanks wat blessures hier en daar bij de oudste dames hebben ze een goeie oefening neer gezet. Deze dames hadden tijdens deze wedstrijd helaas geen tegenstand en haalde dus op beide toestellen een gouden medaille.

Er zijn tijdens deze dag nog een aantal foto’s gemaakt van de teams en de trainingspakken, klik hiervoor op de volgende link: http://picasaweb.google.com/sv.atalanta/LimburgseKampioenschappenSpringwedstrijden

Kortom het was een geslaagde en gezellige dag voor Atalanta!
Gefeliciteerd dames!