Brons voor S.V. Atalanta op de Limburgse Kampioenschappen!

In het weekend van 28 en 29 mei vonden de Limburgse Kampioenschappen turnen plaats in Heerlen. S.V. Atalanta werd hier vertegenwoordigd door vier turnsters in verschillende niveaus.
Zaterdag mochten Naomi Frösch en Madelon Koopmans als eerste van start. Madelon turnde in het niveau junior niveau 8 en voor haar was dit de eerste keer dat ze mocht deelnemen aan een Limburgs Kampioenschap. De zenuwen bij haar aanwezig. Madelon turnde een super vloeroefening! Op een val van brug na turnde ze een goede wedstrijd en behaalde een 7e plaats. Naomi kwam uit in de categorie jeugd niveau 7. De concurrentie was groot in dit niveau. Op een val van balk na maakte Naomi geen grote fouten en behaalde uiteindelijk een 11e  plaats.

Op zondag waren Julia Gootzen en Rosalie Savelkoul aan de beurt. Julia turnde voor het eerste jaar als pupil II in niveau 9 en had zich voor de eerste keer geplaatst voor de Limburgse Kampioenschappen. Al een prestatie op zich! Ze vond de wedstrijd wel spannend en begon zenuwachtig aan haar oefeningen. Ondanks de zenuwen maakte ze geen grote fouten te maken behaalde ze een 9e plaats.
Rosalie turnde in de categorie junior niveau 6 een goede wedstrijd. Rosalie zette een mooie vloeroefening neer en behaalde, ondanks een val op balk, een 3e plaats! Deze bronzen medaille was onverwachts, maar welverdiend.

Alle dames, gefeliciteerd met jullie prestatie!