Clubkampioenschappen 2012

De jaarlijkse clubkampioenschappen komen er weer aan!
Dit jaar zullen de clubkampioenschappen plaatsvinden op zondag 20 mei. Alle turn(st)ers zullen deze ochtend hun oefening op de verschillende toestellen laten zien. In alle groepen krijgen de drie turn(st)ers met het hoogste aantal punten een medaille. Ook kan er om de wisselbeker gestreden worden. Maar mee doen en een gezellige ochtend is natuurlijk belangrijker dan winnen!
Alle ouders, opa’s en oma’s, broertjes en zusjes zijn van harte welkom om deze dag te komen kijken. Zoals elk jaar worden onze heerlijke wafels weer verkocht.

De clubkampioenschappen beginnen om 09.30 uur in de Andreashal te Maasbracht. We verwachten dat je rond 09.20 uur aanwezig bent. Rond 13.00 uur zijn de clubkampioenschappen weer afgelopen.

Wij hebben er al zin in, jullie toch ook!
Sportieve groeten,

Bestuur en train(st)ers van S.V. Atalanta Maasbracht