Feestelijk jubileum feest

Het was een feestelijk 25 jarig jubileum feest van S.V. Atalanta!
Ondanks het slechte weer met sneeuw en ijzel was er een goede opkomst van leden, oud-leden, oud-bestuursleden, oud-train(st)ers en andere belangstellenden.
Burgemeester Strous opende om 14.15 uur het feest, waarna de leden en oud-leden zich prima vermaakten met een spellenparcours en workshops ropeskipping. Zowel jong als oud pakten een springtouw in de handen en sprongen met plezier mee. De selectie groep turnen liet een mooie demonstratie zien op de airtumbling. De turnsters lieten daarna één voor één hun vloeroefening op muziek zien. Het publiek heeft genoten.
Tevens zijn deze middag de eerste bestuursleden, drie jubilerende leden die reeds vanaf 1988 lid zijn en de oprichtster gehuldigd door het huidige bestuur.

Omroep 3ML heeft van deze dag een korte reportage gemaakt voor het journaal van 21 januari. De reportage is te zien door op de volgende link te klikken. Vanaf 4.30 min komt het jubileum van S.V. Atalanta aan bod http://www.3ml.nl/gemist.php?id=2664.

Iedereen bedankt voor de leuke en gezellige middag!