Plaatsingswedstrijd 2e divisie

Zaterdag 26 januari vond de plaatsingswedstrijd van de 2e divisie turnen plaats te Eindhoven.
In deze wedstrijd namen twee turnsters deel van S.V. Atalanta. Voor Noë Pols en Kelly Geerlings was dit het eerste jaar in de tweede divisie. Kelly moest vorig jaar promoveren en samen met Noë besloten we de uitdaging aan te gaan. Beide dames hebben grote sprongen moeten maken om hier te staan. Het was een spannende wedstrijd en alle meisjes waren aan elkaar gewaagd. Kelly mocht het spits afbijten op vloer, waar ze een goede oefening wist neer te zetten. Daarna was het de beurt aan Noë. Zij turnde haar oefening netjes maar ging met de richtingen de fout in waardoor het punt een beetje tegenviel. Ook op sprong ging het niet naar behoren bij Noë. Kelly sprong goed en kreeg een mooi punt. Bij brug ging Noë turnen zoals ze kan. Beide dames zetten een goeie brug oefening neer waar we hard aan gewerkt hadden. Als laatste toestel hadden de meiden balk. Beide dames wisten op dit onderdeel hun hoofd koel te houden en de hele oefening op te blijven staan. De beste 7 meisjes gingen door naar de volgende plaatsingswedstrijd voor het NK. Kelly werd 7e en Noë helaas net 8ste. Wel wisten ze zich beide te plaatsen voor het Limburg Kampioenschap en voor de toestelfinales.