Uitslagen clubkampioenschappen

De clubkampioenschappen van Sportvereniging Atalanta Maasbracht voor het seizoen 2012/2013 zijn goed verlopen op zondag 21 april.
Ondanks de minder drukke opkomst bij de recreatie groepen vanwege het samenvallen met de communiefeesten, was het een sportieve en gezellige ochtend.

De tribune zat vol trotse mama’s, papa’s, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s. Alle turnsters en turners lieten hun geleerde oefeningen zien op de verschillende onderdelen. Alle kinderen waren enthousiast en lieten goede en mooie oefeningen zien. Na alle oefeningen liet de selectiegroep een mooie demonstratie zien op de balk. Voor sommige turnsters wel spannend omdat dit de eerste keer was dat een demonstratie op de balk gegeven werd.

Na de demonstratie werden de diploma’s, medailles en bekers uitgereikt. De kinderen die vorige jaar de wisselbeker hadden gewonnen, kregen een herinneringsbeker en de nieuwe clubkampioenen hebben de wisselbeker mee naar
huis. De clubkampioen bij de recreatie is Silke Reijnen, de clubkampioen bij de selectie is Rosalie Savelkoul.

Al met al kijkt sportvereniging Atalanta terug op succesvolle clubkampioenschappen.

Uitslagen per groep

1. Rosalie Savelkoul
2. Naomi Frösch
3. Julia Gootzen

De foto’s komen zo snel mogelijk op de fotosite van S.V. Atalanta te staan.