Clubkampioenschappen turnen zondag 21 april

Sportvereniging Atalanta tovert de Andreashal in Maasbracht op zondag 21 april om in een turnparadijs, waar ze op die dag haar jaarlijkse clubkampioenschappen organiseert. Alle turn(st)ers, zowel recreatie als selectie, laten tussen 09.30 en 13.00 uur hun oefeningen op de verschillende toestellen zien. In alle groepen krijgen de drie turn(st)ers met het hoogste aantal punten een medaille. Ook kan er om de wisselbeker gestreden worden. Het belooft een spannende wedstrijd te worden.

Kom kijken naar de kampioenschappen en geniet van de verschillende oefeningen. De turn(st)ers laten op sprong, brug, balk, vloer, lange mat, rekstok en ringen zien wat ze geleerd hebben. De toegang tot de kampioenschappen is gratis. Voor een smakelijk hapje tussendoor, kunt u zoals elk jaar bij Atalanta terecht voor hun heerlijke wafels.