Sportseizoen SV Atalanta Maasbracht staat voor de deur

Sportvereniging Atalanta uit Maasbracht start binnenkort vol enthousiasme het sportseizoen 2013-2014. Na een welverdiende vakantie kan iedereen dan weer lekker gaan sporten. Als sportvereniging hopen we hopen uiteraard dat het komend seizoen net zo succesvol wordt voor onze selectie turngroep als afgelopen jaar. De meiden en hun trainer(sters) gaan er in ieder geval wel voor.

Een succesvolle sport begint met een goede basis. Vandaar dat wij als sportvereniging peutergym aanbieden voor de kids van twee tot vier jaar. Hier leren de kinderen al de eerste motorische vaardigheden. Deze kunnen worden uitgebouwd bij de kleutergym voor de vier tot zesjarige kids. Hierna maken de kinderen een keuze uit ons verdere aanbod van activiteiten, zoals Jongens- en Meisjesturnen, Airtumbling en dansen in samenwerking met RKSV Linne. Ook voor de ouders is gelegenheid tot sporten bij onze Aerobics groep. Binnen SV Atalanta zijn wij van mening dat iedereen moet kunnen sporten vandaar dat wij al jaren aan de weg timmeren met Special Gym, een gymles voor motorisch en verstandelijk gehandicapte kinderen.

Heeft u interesse voor u zelf of voor uw kind(eren) kijk dan op deze site onder ‘lesaanbod’ en ’trainingstijden’ voor de tijden van de activiteiten en kom geheel gratis een of twee keer meedoen.

Sportvereniging Atalanta Maasbracht