Bloembollenactie

Beste leden,

Ook dit voorjaar willen we weer een bloembollenactie organiseren om wat extra geld binnen te halen voor het bekostigen van diverse extra acties in de vereniging.

Het geld van deze bloembollenactie willen we gebruiken voor de aanschaf van nieuwe materialen!

We hebben dit jaar gekozen voor de uitgebreidere folder zodat er meer keuze is in artikelen, en de kopers zelf hun pakket kunnen samenstellen als ze dat willen. We hopen dan ook dat je met deze folder, je ouders, familie, buren, vrienden etc. enthousiast kan maken. Ook bij deze actie is 30% van de opbrengst voor onze vereniging.

Hoe werkt het:

– Ieder lid krijgt een promotiefolder en vijf bestelformulieren.
– Let erop dat je per koper, één bestelformulier gebruikt. Heb je dus twee kopers, dan gebruik je twee bestelformulieren etc.
– Vul duidelijk op het bestelformulier de naam van de koper in en jouw naam bij verkoper.
– Vul ook het totaal bedrag in en vraag meteen het geld aan de koper.
– Lever de bestelformulieren met het geld uiterlijk 29 februari in.

Wij leveren dan de bestelde artikelen in de week van 3 t/m 8 maart aan jullie.

Heb je meer formulieren nodig, ook dat kan. Klik  hier voor de download link. Je kunt het bestand daar downloaden en dan zelf afdrukken.

Wil je de bloemenfolder ook digitaal hebben, klik dan hier.
Succes met de verkoop!