Atalanta uit Maasbracht neemt deel aan clubteamfinales

Op zondag 11 mei vonden de clubteamfinales plaats in Brunssum. Voor Sportvereniging Atalanta uit Maasbracht nam één team deel aan het niveau supplement D. Het team, bestaande uit Naomi Frösch, Madelon Koopmans, Tessa Weijers en op het laatste moment Astrid van Voorst, mocht de tweede wedstrijd in actie komen. Evi van Goor had zich kort voor deze wedstrijd geblesseerd en kon helaas niet meeturnen. De dames openden de wedstrijd op vloer waar een mooie oefening werd geturnd. Helaas vielen de punten op dit toestel een beetje tegen. Het volgende toestel sprong wisten de dames goed te doen en hier werden mooie punten behaald. Als derde toestel was brug aan de beurt wat toch wel een lastig onderdeel is. De oefeningen waren goed aan de brug, maar helaas zijn hier wel wat punten blijven liggen. Als laatste toestel sloot het team de wedstrijd af op balk. Hier wisten de dames zichzelf en de train(st)er te verbazen. De dames turnden hier super oefeningen en de punten mochten er ook wezen! De dames van Atalanta werden uiteindelijk vierde met maar een punt verschil van nummer 3!

Een knappe prestatie en een gezellige middag!