Het sportseizoen bij S.V. Atalanta Maasbracht gaat weer van start!

Vanaf maandag 31 augustus beginnen alle lessen bij S.V. Atalanta weer. De lessen vinden plaats in de kleine gymzaal in Maasbracht.
Het afgelopen sportseizoen heeft de wedstrijdgroep mooie prestaties neergezet op de verschillende turnwedstrijden. In totaal deden er 22 turnsters mee aan de individuele regionale en landelijke wedstrijden en wisten zij gedurende het hele seizoen 26 mooie medailles bij elkaar te turnen! Vier van onze turnsters hebben afgelopen seizoen op de Nederlandse Kampioenschappen geturnd en mooie prestaties neergezet. In dit nieuwe seizoen gaan de turnsters van de wedstrijdgroep weer hard aan de slag om wederom mooie prestaties neer te kunnen zetten.

Naast deze prestaties op hoger niveau hebben afgelopen seizoen zes peuters het Nijntje Beweegdiploma in ontvangst mogen nemen. Ook dit seizoen willen we de peutergroep aan het Nijntje Beweegdiploma deel te laten nemen.
S.V. Atalanta biedt naast het wedstrijd turnen en de peutergym de volgende lessen aan; kleutergym, turnen recreatief voor meisjes, turnen recreatief voor jongens, airtumbling, special gym, rope skipping, aerobics/bodyfit en de oud turnsters groep. Bij de reguliere lessen kan vrijblijvend tweemaal deelgenomen worden, dus loop gerust de kleine gymzaal in Maasbracht eens binnen. De tijden waarop de lessen gegeven worden zijn te vinden op www.svatalanta.nl.

Om onze vereniging draaiende te blijven houden, activiteiten voor onze leden te organiseren en nieuwe ideeën te ontwikkelen, zijn wij nog op zoek naar enthousiastelingen die ons huidig bestuur wil komen versterken. Voor meer informatie of interesse kunt u mailen naar info@svatalanta.nl.

De train(st)ers en het bestuur van S.V. Atalanta hebben zin in het nieuwe seizoen en willen iedereen veel sportplezier wensen!

Bestuur S.V. Atalanta Maasbracht