Huidige bestuur S.V. Atalanta Maasbracht

Met ingang van het nieuwe seizoen, willen wij graag ons huidige bestuur aan jullie voorstellen.
Op de Algemene Ledenvergadering 2 juni jl. hebben secretaris Roland Grispen en penningmeester Johan Meurs hun taken overgedragen. Roland en Johan zijn beiden meer dan 10 jaar erg actief geweest binnen het bestuur van S.V. Atalanta. Beide heren hebben onze vereniging weer laten opbloeien. Met name Roland heeft een grote bijdrage geleverd en heeft daarmee bereikt dat onze leden met alle plezier kunnen blijven sporten. Wij willen hun bedanken voor hun jarenlange inzet en betrokkenheid bij S.V. Atalanta Maasbracht.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering is Wim Bogie benoemd tot nieuwe secretaris en neemt Ward Duchossoy de taak als penningmeester op zich. Daarnaast zijn Willem van Pol en Anouk van Lier nieuwe algemene bestuursleden binnen de vereniging. Wij zijn erg blij met deze nieuwe gezichten binnen het bestuur. Lia Wielders blijft in haar functie als ledenadministratie en Noortje Wielders is naast trainerscoördinator ook verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen binnen de vereniging. De functie voorzitter is nog vacant binnen het bestuur.

Het huidige bestuur is er klaar voor het nieuwe seizoen en wenst alle leden veel sportplezier toe tijdens de lessen. Heeft u vragen aan het bestuur of wilt u ook aansluiten in het bestuur, neem dan contact op via info@svatalanta.nl.

v.l.n.r. Wim Bogie, Anouk van Lier, Willem van Pol. Noortje Wielders, Ward Duchossoy, Lia Wielders