Stem op onze club! Stemlokaal in gymzaal Maasbracht!

Het is zover u mag stemmen! Wij maken het u graag gemakkelijk!!

Vandaar openen we een heus stemlokaal bij onze vereniging.

Wij zorgen voor de koffie/thee, de mogelijkheid om ter plekke te stemmen en onze vereniging een keer van dichtbij te bekijken!

Ons stemlokaal in de kantine van de kleine gymzaal, Europaplein 8 Maasbracht is geopend op:

Woensdag 10 mei: 18:00 – 20: 00

Zaterdag 13 mei: 11:00 – 13:00

Stem op ons!

Rabobank Roermond-Echt verdeeld €175.000,- onder verenigingen.

Het zou fantastisch zijn als u en uw familie en vrienden (leden Rabobank Roermond-Echt)  stemmen geven:

• maximaal 2 aan SV Atalanta Maasbracht
  • stem-op-ons

• en aan de onderstaande Maasbrachtse partnerverenigingen:
    • MBC13
    • Harmonie St. Cecilia Maasbracht
    • Stg. Kindervakantie Werk
    • Waterscouting De Oude Tip

Hulp nodig bij het stemmen: Neem contact op met: Anouk van Lier (06-22621824) of  Lia Wielders (0475-462732). U kunt de stemkaart of de stemcode ook bij een van hen afgeven of bij de train(st)er tijdens de les.

Van 10 mei t/m 23 mei 2017 mogen leden van Rabobank Roermond-Echt vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Elke stem is geld waard! We verwachten dat uw 5 stemmen bij elkaar ongeveer €25,00 waard zijn.

Voor meer informatie zie Rabobank Clubkas Campagne.

Alvast bedankt voor uw steun!