Waterspektakel + Workshops

Waterspektakel voor alle kinderen uit Maasgouw tussen 4 en 12 jaar op 6 september 2017! Gratis Toegang!

In en rond het Eurobad zijn actieve workshops van turnvereniging SV Atalanta en tennisclub Park E9 en organiseert Anytime Fitness Maasbracht en Panheel een stoere kidsbootcamp. DJ Damiano zorgt voor de muziekOok kun je lekker vrij zwemmen onder begeleiding van Menswel. Natuurlijk zijn je ouders welkom om een kijkje te komen nemen!

Van 13.30 tot 16.30 uur is het waterspektakel speciaal voor kinderen van 4-8 jaar.Heb je geen zwemdiploma? Dan ben je welkom als je begeleid wordt door een volwassene.
Van 17.30 tot 20.30 uur zijn de activiteiten voor kinderen van 9-12 jaar.

Aanmelden kan via onderstaand formulier.

Naam:

Leeftijd:

School:

Deelnemen aan het waterspektakel op 6 september is gratis en op eigen risico. Kinderen zonder zwemdiploma moeten begeleid worden door een volwassene.