10 jaar Maasgouw een Succes!

In verband met 10 jaar Maasgouw was op 6 september een groots en gezellig sport evenement. Burgemeester Stef Strous openende dit evenement. Het is georganiseerd voor alle kinderen uit Maasgouw tussen 4 en 12 jaar.

In en rond het Eurobad waren actieve workshops van turnvereniging SV Atalanta en tennisclub Park E9 en organiseert Anytime Fitness Maasbracht en Panheel een stoere kidsbootcamp. Yes! Vandaag kon dan eindelijk ons waterspektakel voor de basisschoolkinderen in Gemeente Maasgouw doorgaan.

Er werd gebootcampt met Anytime Fitness Maasbracht, geturnd met Sportvereniging Atalanta Maasbracht en getennist met LTV Park E9 en FYSIO plus deed een behendigheidswedstrijdje. Menswel deed natuurlijk ook weer mee en CJG Maasgouw zorgde voor verfrissende watercocktails.

Er werd stevig gesport en het was supergezellig! Een mooie manier om samen 10 jaar Maasgouw en 50 jaar Eurobad Maasbracht te vieren.

Een videoverslag van 3ML vindt u hier.