Oefenwedstrijd met SVO Oirsbeek

Zondag turnde de meiden van de selectie groep een oefenwedstrijd tegen SVO Schinnen. Er werden al mooie oefeningen geturnd. De meiden lieten zien al bijna klaar te zijn voor het wedstrijd seizoen dat over 2 weken van start gaat.

SV Atalanta en SVO Schinnen

Nederlandse finale teamwedstrijd

Vandaag turnde Myrthe van Kessel & Noë Pols de Nederlandse finale met de teamwedstrijd in Hoofddorp.

Myrthe mocht als eerste van start bij de jeugd N3. Samen met Jackie en Inge van Hercules Reuver turnde de 3 meiden een goeie wedstrijd. Ze werden heel verassend 2e vandaag!

Noë kwam de wedstrijd daarna in actie en vormde een team met Joy, Sylvana & Megan van Hercules. Dit team wist een zeer sterke wedstrijd neer te zetten en werd overtuigend Nederlands Kampioen!

Gefeliciteerd dames met dit mooie begin van het wedstrijd seizoen.

Grote Clubactie

Vanavond zijn deze enthousiaste Grote Clubactie verkopers gaan zwemmen in de Roerdomp. Allemaal hebben ze 10 of meer loten verkocht! De top verkopers Kyona (46 loten verkocht) en Eline (50 loten verkocht) werden nog extra in het zonnetje gezet. Het was een gezellige avond met z’n allen!

Resultaat Clubkas

Vanmiddag hebben we de cheque van de Rabobank Clubkas Campagne in ontvangst mogen nemen. We hebben een mooi bedrag van €587,94 ontvangen.
2016_clubkas_2

We willen iedereen bedanken die op ons gestemd heeft!
Het geld zetten we in voor de aanschaf van nieuwe materialen.

2016_clubkas_1