Vera is Districts Kampioen!

Gisteren vonden de district finales plaats in Someren. In totaal mochten 4 turnsters van Atalanta deelnemen aan deze wedstrijd waar de beste 28 turnsters van Zeeland, Brabant en Limburg aan deelnamen. Al een hele knappe prestatie om daar tussen te staan!

Vera district kampioen 2017.

In de eerste wedstrijd mocht Indy van Helden turnen bij de instappers D1, erg knap om in je eerste wedstrijd jaar al gelijk op de district finale te staan! Indy turnen een mooie wedstrijd maar moest de balk helaas een keer verlaten. Indy werd 13e in haar categorie.

Indy

In de 2e wedstrijd turnde Eva van Pol bij de pupillen 1 D1. Eva wist in deze wedstrijd boven zichzelf uit te stijgen en zetten de puntjes op de ‘i’ deze wedstrijd! Met een 14.2 op vloer en een 14.05 op balk wist Eva in een heel sterk deelnemersveld knap 5e te worden!

Eva en Roos

In wedstrijd 3 kwam Roos Aendenroomer in actie. Roos gaf niks kado deze wedstrijd en met een 14.45 op brug en een 14.4 op vloer turnde Roos een hele stabiele en mooie wedstrijd. Roos werd heel knap 2e op deze district finale!

In de laatste wedstrijd mocht Vera van der Velde de dag afsluiten bij de jeugd D1. Een hele knappe prestatie van Vera aangezien ze vorig turnseizoen nog turnde in de D3, 2 niveaus lager dus! Vera turnde heel ontspannen en genoot vooral van haar eerste district finale. Ze opende direct met een super hoog punt op brug; 14.75 wat een lekker begin was. Ook op vloer wist ze een heel hoog punt te behalen; 14.65. De andere 2 toestellen turnde ze stabiel. Met zo’n mooie wedstrijd kwam de verassing van de dag want Vera mag zich districts kampioen noemen!! Hoe gaaf, dat betekend voor volgend seizoen op naar de 3s divisie.

Meiden ontzettend goed geturnd gisteren, wat hebben jullie weer mooie oefeningen laten zien! Gefeliciteerd met deze mooie resultaten!