Subsidiemogelijkheden

Bijdrage via Jeugdsportfonds

Jeugdsportfonds geeft sportkansen aan kinderen vanaf 4 tot 18 jaar die leven in gezinnen waar niet genoeg geld aanwezig is om lid te worden van een sportvereniging. Voor die kinderen betaalt Jeugdsportfonds de contributie en in bepaalde gevallen de sportattributen.

jeugdsportfonds_logo

Voor vragen kunt U ook altijd contact opnemen met het Jeugdsportfonds.

www.jeugdsportfonds.nl/limburg

logo_leergeld

Bijdragen via Stichting Leergeld.

Kan uw kind om financiële redenen niet meedoen met binnen- en buitenschoolse activiteiten of lid worden van een sportvereniging? Dan kan Stichting Leergeld u daar misschien bij helpen. Via de stichting is het mogelijk om een vergoeding te krijgen voor bijvoorbeeld de kosten van lidmaatschap van een vereniging, de bibliotheek of sportkleding.

www.leergeld.nl/leudalmaasgouw

logo_gemeentemaasgouw

Bijdragen via  Gemeentelijke tegemoetkomingen voor meer informatie zie de website van de gemeente Maasgouw

www.gemeentemaasgouw.nl