Rens Nederlands Kampioen!

De trainer van de jongensgroep bij S.V. Atalanta, Rens van Voorst, heeft het dit jaar weer gepresteerd om in Heerenveen Nederlands Kampioen in de Meerkamp te worden van zijn categorie – junior II 4 – 1e divisie! Het was zijn eerste jaar in deze categorie en hij heeft deze wedstrijd met volle overtuiging naar zijn hand gezet met een zeer stabiele uitvoering. Hij begon al heel sterk met sprong en opende met 14.35 punten en pakte hier al gelijk een voorsprong. Bij brug sloeg de schrik hem even in de benen bij een val bij zijn afsprong maar doordat de rest van zijn oefening er keurig uitzag viel de schade nog mee. Verder heeft Rens geen risico’s meer genomen en een zeer stabiele en nette wedstrijd geturnd wat hem dan ook uiteindelijk zijn kampioenschap heeft opgeleverd. Het verschil met nummer 2 was 3.55 punten!

Ook was Rens in april al Limburgs Kampioen geworden bij de senioren.

Al met al weer een succesvol jaar voor Rens.