Succesvolle clubkampioenschappen S.V. Atalanta

De Andreashal in Maasbracht vol turnsters en turners, van klein tot groot, een tribune vol trotse papa’s, mama’s, zusjes, broertjes, oma’s en opa’s, de bekende geur van heerlijke wafels: welkom bij de clubkampioenschappen van sportvereniging Atalanta! Zondag 20 mei lieten zo’n 50 turn(st)ers zien wat zij het afgelopen jaar geleerd hebben op de toestellen sprong, brug, balk, vloer, lange mat, rekstok en ringen. Bij elk toestel zat de jury klaar om de punten toe te kennen. Nadat alle groepen de verschillende disciplines uitgevoerd hadden, gaf de selectie een demonstratie. Ondertussen werden alle punten geteld. Aan het eind van de kampioenschappen werden de medailles uitgereikt, onder luid applaus van het publiek. Al met al kijkt sportvereniging Atalanta terug op succesvolle clubkampioenschappen.

Uitslagen per groep

1. Madelon Koopmans
2. Tina Penninx
3. Anne Schmitz

De foto’s en overige informatie zijn te vinden op de website van sportvereniging Atalanta,
www.svatalanta.nl. Heeft u vragen? Neem dan contact op met het bestuur via info@svatalanta.nl.