Halve Finale NK 2017

Vandaag turnde Romy Hendrikx, Eline van Seeters, Danee Grubben & Chaline Toebosch de halve finale van de Nederlandse Kampioenschappen in Winterswijk.

Romy en Eline starte de dag, Romy turnde een hele stabiele wedstrijd en werd heel knap 2e! Eline begon met een hele mooie brug oefening waar ze een hele overwinning neer zetten door de salto af weer alleen te doen! Op balk waren de zenuwen even de baas en moest ze de balk helaas 2 keer verlaten. Eline wist zich super knap terug te vechten in de wedstrijd en wist zich als 6e te plaatsen!

Danee turnde een goede wedstrijd vandaag met een hele mooie vloeroefening. De concurrentie was groot en Danee werd 14e en is daarmee reserve voor de finale. Chaline mocht de dag afsluiten, de eerste keer op een Nederlandse wedstrijd. Chaline openende op vloer waar ze een mooie oefening turnde maar het punt erg tegen viel. Dit wist ze goed naast zich neer te leggen en een top wedstrijd uit te turnen! Na zo’n goede wedstrijd wist Chaline heel erg verassend eerste te worden!

Na 3 finale plekken zijn er ook 3 toestelfinales binnen gehaald. Romy sprong, Chaline vloer & brug, Eline reserve vloer.

Wat een topdag meiden! Ontzettend genoten van jullie oefeningen 😀 een dikke proficiat met deze mooie resultaten.