Jessica Limburgs Kampioen.

Vandaag vond het Limburgs Kampioenschap plaats in panningen voor de N niveau’s en 3e divisie.

Vanmorgen mochten Elina, Lene & Myrthe het spits afbijten. Elina turnde een mooie wedstrijd en werd 6e, Lene turnde een sterke wedstrijd en werd 2e van Limburg! Myrthe had wat pech op balk maar herpakte zich goed en werd 6e.

De 3e wedstrijd turnde Jessica & Noë. Noë ging bij het inturnen vervelend door haar enkel, ze kon haar wedstrijd wel starten maar turnde aangepast. Super knap dat je er stond meid en je je door deze wedstrijd heen gevochten hebt💪.

Jessica turnde een erg sterke wedstrijden werd dan ook Limburgs Kampioen!

Jessica Limburgs Kampioen

De laatste wedstrijd sloten Eline, Sarah, Floor en Romy de dag af. Romy werd 8e. Floor turnde een mooie wedstrijd met een hele mooie vloeroefening en werd 7e. Sarah moest de balk helaas een keer verlaten en turnde verder netjes. Sarah greep net naast het podium en werd 4e.

Meiden goed gedaan vandaag en succes bij de toestelfinales!