3 gratis proeflessen!

Beweeg jij ook zo graag? Volg dan 3 gratis proeflessen bij Atalanta in Maasbracht!

Sportvereniging Atalanta in Maasbracht heeft bijna 200 leden en er wordt een grote variëteit aan lessen gegeven: turnen, airtumbling en aerobics. Alle lessen worden in de kleine gymzaal naast de Andreashal gegeven. Het adres is Europlein 9 Maasbracht.

Turnen is een sport waarbij kracht, flexibiliteit, snelheid, coördinatie, balans en elegantie naar voren komen. Al deze eigenschappen zijn van groot belang in de sport.

Bij Atalanta mag je al vroeg beginnen! Peuters en kleuters zijn welkom bij de gymlessen vanaf 2 jaar. Op een speelse manier ontdek je verschillende toestellen en leer je bewegen, springen, klauteren en rollen. Wij bieden het Nijntje beweegdiploma van de KNGU aan. We starten bij voldoende animo een aparte kleutergroep.

Vanaf ongeveer 6 jaar kun je recreatief turnen. Er zijn groepen voor zowel jongens als meisjes en voor verschillende leeftijden. Turntalenten worden uitgenodigd voor de selectiegroepen. Voor oud-turnsters is er de mogelijkheid eens in de drie weken nog eens ontspannen in de turnzaal te sporten.

Wil je iets meer dynamiek? Dan is airtumbling misschien wel iets voor jou! Flikflakken, schroeven en salto’s maak je op een speciale verende turnmat.

Speciaal voor kinderen en jongeren met een beperking, is er op zaterdagochtend special gym. De lessen zijn aangepast op de mogelijkheden van elk kind, onder begeleiding van een kinderfysiotherapeute.

Op maandag is er voor volwassenen van alle leeftijden aerobics. Met een gezellige groep bewegen op muziek en fit blijven.

Wil je een keer kennis maken met een van onze sporten? Kijk dan op de website www.svatalanta.nl
voor het lesrooster en meld je aan via mail info@svatalanta.nl. Of kom een keer naar de les toe en lever de bon in bij de trainer.

Deze ‘aanbieding’ geldt per persoon en kan je inwisselen t/m 31-12-2017.