Oefenwedstrijd S.V. Atalanta en RKSV Linne

Zondag 19 december heeft S.V. Atalanta Maasbracht een oefenwedstrijd georganiseerd voor de selectie groepen van Atalanta en RKSV Linne. Deze wedstrijd is bedoeld als voorbereiding voor de echte wedstrijden in januari. Tijdens deze wedstrijd wordt er gekeken of de oefeningen van de turnsters kloppen. Daarnaast kunnen de turnsters zelf kijken of ze er klaar voor zijn of dat ze misschien nog een beetje harder moeten werken de laatste weken.
De oefenwedstrijd werd gehouden in de zaal van Swentibold in Sittard. Ondanks de sneeuw die er lag was iedereen gelukkig aanwezig.
Toch wel een beetje zenuwachtig begon iedereen aan het inturnen maar na het eerste toestel waren de zenuwen bij de meesten alweer verdwenen. Hier en daar toch nog wat kleine foutjes in de oefeningen maar daarvoor was deze wedstrijd.
Na een goed verloop van de wedstrijd kwamen we aan het einde van de oefenwedstrijd en de prijsuitreiking. Hier hebben we gekozen om 1 prijsuitreiking te houden voor het verplichte werk (de jongere meisjes) en het keuze werk (de oudere dames).
Uitslag verplicht:                                                     Uitslag Keuze:
  1. Noe Pols (S.V. Atalanta)                             1. Myrna Hoekstra (S.V. Atalanta)
  2. Kelly Geerlings (S.V. Atalanta)                   2. Kirsten Coenen (RKSV Linne)
  3. Louke Beckers (RKSV Linne)                    3. Evi van Goor (S.V. Atalanta)

Succes met de individuele wedstrijden allemaal!