Uitslagen clubkampioenschappen S.V. Atalanta

Zondag 5 juni stonden alle turnster en turners al op tijd in de Andreashal klaar om te starten met de clubkampioenschappen. In alle recreatie en selectie groepen was hard geoefend en alle deelnemers konden dan ook mooie oefeningen neerzetten. De wedstrijd verliep goed en de deelnemers vonden het erg leuk. Ook het publiek klapte enthousiast na iedere oefening die op de vloer getoond werd, wat de turn(st)ers natuurlijk erg aanmoedigde. De geuren van de lekkere wafels verspreidde zich door de sporthal en aan het eind van de ochtend waren alle wafels uitverkocht.
Na een demonstratie op de trampoline van de selectiegroep werd er druk gerekend door de telcommissie. Op een vergissing na, werden in alle drie de groepen de bronzen, zilveren en gouden mediale uitgereikt. Hieronder de uitslagen:

Selectie groot:

1. Jesper Levels
2. Tom Smits
3. Ingo van de Runstraat

De turnster met het hoogste aantal punten uit de selectiegroepen was Noë Pols. Zij ontving dit jaar de wisselbeker. Ook in de recreatie groepen werd een wisselbeker uitgereikt. Omdat de jongens op vijf toestellen turnen en de meisjes op vier toestellen, is het gemiddelde van de hoogste punten aantallen genomen zodat er wel een eerlijke strijd voor de wisselbeker was. Jesper Levels had hierbij het hoogste puntenaantal en mocht de wisselbeker mee naar huis nemen.

Naast onze vaste vrijwilligers bedanken wij ook alle turnster en ouders die mee hebben geholpen met het verplaatsen, op- en afbouwen van alle toestellen.
De foto’s van de clubkampioenschappen zijn terug te vinden via het fotoalbum https://picasaweb.google.com/sv.atalanta/ClubkampioenschappenSeizoen20102011.