Atalanta uit Maasbracht stimuleert Rope Skipping

Sportvereniging Atalanta biedt sinds kort Rope Skipping aan. Rope Skipping is een leuke en uitdagende vorm van touwtje springen, zowel voor jong als oud. Atalanta stimuleert Rope Skipping omdat het beweging biedt aan alle leeftijdsgroepen op een creatieve en leuke manier. Aangezien de huidige leden enthousiast zijn, wil Atalanta ook in het nieuwe seizoen Rope Skipping blijven aanbieden.

Rope Skipping is leuk en gevarieerd. Je kunt verschillende sprongen en trucs alleen leren springen, met z’n tweeën of in teamverband. Het is geschikt voor kinderen van een jaar of 8, jongeren en volwassenen. De lessen worden gegeven op dinsdag van 19.00 tot 20.30 uur in de kleine gymzaal in Maasbracht. Geïnteresseerden kunnen de eerste twee lessen gratis deelnemen. Voor huidige leden geldt een gereduceerd tarief .