S.V. Atalanta haalt prijzen op Limburgse kampioenschappen springen!

De jongste dames van de wedstrijdgroep in de C-lijn en de recreatieve junioren in de D-lijn hebben op zondag 6 november meegedaan aan de Limburgse kampioenschappen springen. Voor een paar dames was het erg spannend, aangezien het hun eerste officiële wedstrijd was. De junioren mochten als eerste hun oefeningen laten zien op de lange mat en trampoline. De groep zette op de lange mat een goede oefening neer en werden dan ook beloond met een 1e plaats! Op de trampoline zag de oefening, er op een klein foutje na, ook goed uit. Bij dit onderdeel ontvingen de junioren een bronzen mediale. De groep was tevreden over hun goede prestaties.
In de 2e ronde waren de jongste dames in de categorie jeugd aan de beurt. Naast dat de helft van de groep voor het eerst op wedstrijd ging, hadden zij ook de primeur om in de nieuwe wedstrijdpakjes van S.V. Atalanta te turnen. Het geheel zag er mooi uit. De meiden hadden goed hun best gedaan op de tumblingbaan en de trampoline en werden op beide onderdelen beloond met een 2e plaatst!

Zondag 13 november hebben De junioren en senioren hebben op zondag 13 november deelgenomen aan de Limburgse Kampioenschappen springen. Het was voor de dames de eerste keer dat de groep meedeed in de B-lijn. Om 9:00 uur stonden de dames klaar om te beginnen aan de warming up in de nieuwe wedstrijdpakjes. In de groep hing een ontspannen sfeer en de meiden hadden er zin in. Na het inturnen mochten de junioren gaan beginnen op de tumbling baan. Voor sommige dames was het extra spannend omdat ze nieuwe onderdelen hebben gesprongen. Dit verliep goed en ze werden beloond met een eerste plaats! De 3e ronde was het beurt voor de senioren op tumbling en de junioren op trampoline. De tumbling oefening van de senioren verliep goed op twee kleine foutjes na. Ook zij werden beloond met een eerste plaats. De junioren op trampoline hebben goed gesprongen. De meeste meiden hebben een grote vooruitgang geboekt in het trampoline springen. ook hier zijn de dames op de eerste plaats geëindigd.
Na lang wachten mochten de senioren in ronde 8 weer in actie komen op trampoline. Met een stroeve voorbereiding en weinig inturn tijd begonnen ze aan de wedstrijd. De dames sprongen beter op trampoline dan verwacht. De dames eindigde hier dan ook op een derde plaats! Na de prijsuitreiking is er nog een groepsfoto gemaakt van de nieuwe pakjes.

Dames proficiat met jullie behaalde resultaten!

De foto’s zijn te vinden op de fotosite van S.V. Atalanta.