Atalanta bestaat 25 jaar!

In januari 2013 is het feest: sportvereniging Atalanta bestaat 25 jaar!
Dit willen we vieren met iedereen die bij de vereniging betrokken is of er ooit bij betrokken is geweest.

Noteer zondag 20 januari 2013 in je agenda. Van 14.00 tot 18.00 uur zien we je graag in de Andreashal en Ton’s Sportcafé in Maasbracht om samen met jou een feestje te bouwen.

Een programma voor jong en oud: actie, gezelligheid, herinneringen ophalen, foto’s kijken enzovoort onder het genot van een drankje.
Op het programma staat onder andere een workshop rope skipping (sport die de basis kent in het touwtjespringen en waarbij kracht, acrobatiek en uithoudingsvermogen een sleutelrol spelen). De instructeur nodigt iedereen vanaf ongeveer zes jaar uit om mee te doen. Voor alle kinderen is er een parcours met vele leuke spelletjes. De rest houden we nog even geheim.
Kortom, mis deze mijlpaal niet!

Het is wel belangrijk dat we weten op hoeveel bezoekers we kunnen rekenen. Geef je daarom bij voorkeur voor 20 december 2012 op via 25jaar@svatalanta.nl.

Ken je oud-leden? Vertel hen van het feest en laat ze zich opgeven via het emailadres (25jaar@svatalanta.nl).

Bestuur sportvereniging Atalanta