Sfeervolle clubkampioenschappen Atalanta Maasbracht

Sportvereniging Atalanta organiseerde zaterdag 24 mei haar jaarlijkse sfeervolle clubkampioenschappen in de Andreashal in Maasbracht. Alle recreatie en selectie teams turnen namen deel. Ze streden om de wisselbeker en om de prijzen per team. De volle tribune keek geïnteresseerd en trots toe.

Na afloop van de oefeningen werden de deelnemers getrakteerd op een demonstratie van de nieuwe sportactiviteit van Atalanta, namelijk Rope Skipping. Deze vorm van touwtje springen laat zien dat je op een creatieve manier kunt werken aan een goede conditie. Zowel voor kinderen (vanaf 8 jaar) als voor volwassenen. Ook de turnsters en turners maakten nog mooie sprongen op de trampoline.

De uitslag van de wedstrijden is:

Wisselbeker recreatie: Inge Jochems

Wisselbeker selectie: Naomi Frösch

De uitslagen van de teams is:

Jongens:

1. Naomi Frösch

2. Noë Pols

3. Tina Penninx

Foto’s: https://picasaweb.google.com/103774929439769048034/Clubkampioenschappen2014